vrijdag 10 februari 2017

Gaat u op reis en hebt u geen zin om op een bus te wachten? Of naar een parkeerplek op de luchthaven te zoeken of met al uw bagage naar de vertrekhal te lopen? Met Quick Parking is dit allemaal verleden tijd! U parkeert veilig uw auto op ons bewaakte parkeerterreinen en bent binnen 5 minuten in de terminal.






Bezoek de website van de parkeeraanbieder

De shuttlebus rijdt voor elke klant naar de vertrekhal. Geen wachttijden.



  • Onze bewaakte parking bevindt zich op korte afstand van de terminal.
  • Met een shuttlebus (5 min!) gratis van en naar de terminal. Geen wachttijden.
  • Spotgoedkoop. 7 dagen: €72,-. 10 dagen: €89,-. Nergens zo goedkoop!
  • De shuttlebus rijdt voor iedere klant individueel naar de terminal. Dag en nacht.
  • U kunt tot 20 minuten van te voren reserveren of gratis annuleren.
  • Eenvoudig bereikbaar en 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.
Wanneer u reserveert, ontvangt u direct een e-mailbevestiging met een gedetailleerd kaartje en routebeschrijving.

Prijzen

Alle prijzen zijn inclusief BTW en inclusief snelle shuttle naar de terminal. 24/7.

   DagenPrijs
     1€36
     2€36
     3€36
     4€45
     5€54
     6€63
     7€72
     8€81
     9€89
    10€89
    11€92
    12€96
    13€104
    14€109
per dag€5 extra

Quick Parking bevindt zich op een unieke locatie dichtbij de luchthaven. In 5 minuten brengt de snelle shuttle u van en naar de terminal. De shuttle rijdt voor iedereen apart heen en weer naar de terminal. Geen onnodige wachttijden dus. Quick Parking bevindt zich op de Budasteenweg 38 42, 1830 Machelen. Via de Woluwelaan en 500 meter snelweg is de afstand tot de terminal minimaal.

De reserveringsbevestiging bevat een gedetailleerd kaartje en routebeschrijving naar uw parkeerplaats

Routebeschrijving Quick Parking Zaventem:

Routebeschrijving:

Navigatie software: Budasteenweg 42 te Machelen (hoek Holstraat). In sommige navigatiesoftware staat het huisnummer niet vermeld. Ga dan naar Holstraat of hoek Holstraat/Budasteenweg.

Routebeschrijving vanaf Antwerpen:
Ga op de A1/E19 richting Brussel. Neem afslag 12 (Vilvoorde/Machelen). Deze weg gaat naar rechts de luchthavenweg op. Na ongeveer 800m de rotonde 3e afslag naar de Woluwelaan. Na ongeveer 2,5 km rechts de Budasteenweg op. Na 50m rechts is de parking. 

Routebeschrijving vanaf Brussel:
Rij richting noorden de N21 op (Haachtsesteenweg) richting Zaventem. Sla links af op de Woluwelaan (R22). Neem de eerste afslag links de Budasteenweg op. De parking bevindt zich direct na 50m aan uw rechterhand.

Routebeschrijving vanaf Kortrijk/Gent:
Op de Brusselse ring (RO) richting Namen/Luik/Antwerpen. Neem afslag 5 richting Machelen-Woluwelaan. Onderaan de afslag ga links de Woluwelaan op. Ga dan de eerste stoplicht rechts de Budasteenweg op. De parking is na 50m rechts.

Routebeschrijving vanaf Luik/Charleroi:
Neem de E40/E19 naar Brussel. Voeg in op de Brusselse Ring (RO). Neem afslag 4 richting Vilvoorde/Zaventem. Ga verder op de R22 (Woluwelaan) richting Vilvoorde. Na 2,5 km, net na een nieuwe spoorbrug, links de Budasteenweg op (dit is het 4e stoplicht). De parking is na 50m rechts.


Veelgestelde vragen

Hoe annuleer ik mijn reservering?
U kunt tot 20 minuten van te voren, telefonisch of per e-mail, kosteloos annuleren. Binnen 20 minuten (no-show) wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. U krijgt hiervoor een rekening toegestuurd op het door u aangegeven adres. Indien u reeds betaald hebt en u wilt uw reservering annuleren, dan vragen wij u vriendelijk een email te sturen inclusief uw bankgegevens waar we het betaalde bedrag weer op kunnen terugstorten.
Wat zijn de openingstijden?
Quick Parking is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.
Hoe werkt het ophalen vanaf de luchthaven?
Op uw reserveringsformulier vult u uw vluchtnummer in (niet verplicht) en de datum van de terugvlucht. Zo weet Quick Parking wanneer u ongeveer opgehaald moet worden. U krijgt van ons een speciaal telefoonnummer mee. U belt wanneer u aankomt op de luchthaven. Binnen enkele minuten komen wij u dan weer ophalen om u naar uw auto te brengen.
Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?
Zodra u gereserveerd hebt, ziet u automatisch op uw scherm de reserveringsbevestiging. Op deze pagina kunt u ook uw reservering (en routebeschrijving) printen. Ook krijgt u automatisch een e-mail met de bevestiging. In sommige gevallen komt deze email niet aan! Dit heeft te maken met het feit dat de ontvangende computer deze e-mail ziet als spam. Het betekent dus niet dat uw reservering dan niet gemaakt is.
Ik kom na middernacht aan. Welke datum moet ik opgeven op het reserveringsformulier?
U geeft de exacte datum aan waarop u aankomt op de luchthaven. Als u bijvoorbeeld op 15 juni om 22:00 uur vertrekt en op de luchthaven aankomt op 16 juni om 01:00 uur 's nachts, vult u 16 juni in als dag van aankomst.
Ik weet mijn vluchtgegevens niet en/of hoe laat ik vlieg. Hoe moet ik reserveren?
U kunt op het reserveringsformulier bij de tijden 12.00 uur invullen. Wij nemen uw reservering dan gewoon aan. Ook weet u waarschijnlijk uw vluchtnummer dan niet. Hier kunt u dan de bestemming invullen.
Hoe reserveer ik een parkeerplaats?
U vult het reserveringsformulier in links op deze pagina.
Hoe moet ik een wijziging van mijn reisgegevens doorgeven?
U kunt ons op ieder moment e-mailen of bellen om uw wijziging door te geven.
Wanneer en hoe kan ik betalen?
Bij de luchthaven kunt u met bancontact of contant betalen. U betaalt dan wanneer u uw auto brengt. Tijdens het reserveren kunt u ook beslissen om direct met creditcard of online te betalen.
Hoe vind ik u het snelste. Waar bevindt u zich?
Op uw reserveringsbevestiging staat een adres en een routekaartje. Het adres kunt u invullen op uw navigatiesysteem. Ook op deze website onder "route" staat een kaartje waarop u snel kunt zien waar we ons bevinden.
Ik kom een uur of twee uur eerder aan dan dat ik aangegeven had. Moet ik mijn reservering wijzigen?
De opgegeven tijden zijn slechts indicatief. Als uw wijziging meer dan 3 uur bedraagt vragen wij u vriendelijk uw reservering online aan te passen. U kunt te allen tijde uw reservering aanpassen door "wijzig uw reservering" in het hoofdmenu aan te klikken.
Hoe lang duurt het voordat ik word weggebracht naar de terminal?
Zodra u aankomt, rijden we in principe direct weg. We rijden voor iedereen apart heen en weer. De vertrekhal ligt op steenworp afstand (nog geen 3 km). Binnen enkele minuten staat u voor de vertrekhal.
Ik heb nu gereserveerd. Hoe weet ik of dit bevestigd is?
Binnen enkele seconden na uw reservering ontvangt u een reserveringsbevestiging (op uw scherm en per e-mail). Deze bevestiging is 100% zeker. U bent zeker van een plaats. Indien de parkeerplaats vol was, had u geen reservering kunnen maken.
Ik heb geen printer en kan de reserveringsbevestiging niet uitprinten. Is dat een probleem?
Dat is geen probleem. We herkennen u aan uw naam of uw auto of uw reserveringsnummer.
Hoe zie ik of uw parkeerplaats vol is?
Als de parkeerplaats vol is op de door u aangegeven data, krijgt u dit direct te zien op uw scherm en kunt u uw reservering niet verder afmaken.
Ik heb geen promocode. Wat moet ik daar invullen?
De reiscode is een kortingscode die u wellicht ontvangen hebt van ons. Ook is dit veld bedoeld voor reisbureaus om in te vullen. U hoeft niets in te vullen hier.
Ik weet mijn vluchtnummer en vluchttijden nog niet. Wat kan ik doen?
U kunt op de website tijdens de reservering aangeven dat u om 12:00 aankomt/vertrekt. Het vluchtnummer hoeft niet ingevuld te worden.

0 reacties :

Een reactie posten