vrijdag 10 februari 2017

Nooit meer zoeken naar een dure parkeerplek, sjouwen met uw bagage of wachten op een bus.
Met Best Parking gaat u ontspannen op reis!

Met een vooraf geboekte parkeerplaats bij Best Parking Schiphol bent u ervan verzekerd dat u goedkoop, snel en comfortabel kunt parkeren vlakbij Schiphol. U parkeert uw auto op een goed beveiligd en afgesloten parkeerterrein. Binnen enkele minuten en zonder wachttijden bent u met een luxe shuttlebus bij de juiste vertrekhal en deze bus haalt u ook weer op. Best Parking Schiphol bevindt zich aan de A4, direct bij afslag 1.

Ga naar de website van deze parkeeraanbieder

  • Spotgoedkoop: vanaf € 5,- per dag.
  • Goed bereikbaar.
  • Top locatie.
  • Geen loop afstanden: de shuttlebus haalt u op bij uw auto.
  • Uw bagage wordt voor u uit uw auto in de shuttlebus geladen.
  • De shuttlebus rijdt 24 uur per dag en 7 dagen per week voor iedereen apart.
  • Zonder wachttijden bent u binnen enkele minuten bij de juiste vertrek terminal.
  • U kunt tot 20 minuten van tevoren reserveren of gratis annuleren.
  • Na uw reservering ontvangt u direct een e-mailbevestiging met een gedetailleerde routebeschrijving.
Met Best Parking spotgoedkoop en ontspannen op reis! Bekijk de tarieven

Tarieven Best Parking:

De prijzen zijn inclusief de shuttle service van en naar de terminal en inclusief 21% BTW.
1 dag:€ 39,--
2 dagen:€ 39,--
3 dagen:€ 39,--
4 dagen:€ 39,--
5 dagen:€ 39,--
6 dagen:€ 39,--
7 dagen:€ 45,--
8 dagen:€ 49,--
9 dagen:€ 59,--
10 dagen:€ 64,--
11 dagen:€ 69,--
12 dagen:€ 74,--
13 dagen:€ 79,--
14 dagen:€ 79,--
Vanaf de 15e dag betaalt u € 5,- per dag.

  • Best Parking bevind zich direct bij de afrit 1 van de A4 (Amsterdam-Den-Haag). Schiphol is afslag 2.
  • Wanneer u geboekt heeft ontvangt u direct automatisch per email uw reserveringsbevestiging inclusief detail route kaartje.
  • Wanneer u bij Best Parking aankomt (24 uur per dag) wordt u direct naar de terminal gebracht.
  • De shuttlebus rijdt precies voor uw auto. Uw bagage wordt voor u overgeladen. Geen loopafstanden. Ook wanneer u terug komt.
  • Annuleren kan altijd en is gratis.

Sfeer impressie



Veelgestelde vragen

Hoe reserveer ik een parkeerplaats?

Stap 1 Vul in op welke dag en op welk tijdstip u bij ons arriveert en op welke dag en op welk tijdstip u uw auto weer bij ons komt ophalen. Klik vervolgens op 'Check beschikbaarheid'.
Stap 2
Vul uw autogegevens in. Klik vervolgens op 'Volgende stap'.
Stap 3
Vul uw reisgegevens in. Klik vervolgens op 'Volgende stap'.
Stap 4
Controleer uw gegevens en kies de door u gewenste betaalwijze. Klik vervolgens op 'Reservering afronden'.
Stap 5
Druk uw reserveringsbevestiging af. Dit kan via onze site (om uw bevestiging te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig) of door de PDF, welke u vindt als bijlage in de bevestigingsmail die u van ons ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres.

Denkt u er alstublieft aan uw reserveringsbevestiging mee te nemen.

Ik heb zojuist gereserveerd. Wat gebeurt er nu?

Zodra u succesvol een parkeerplaats bij ons heeft gereserveerd, verschijnt de melding 'Uw reservering is succesvol' in uw scherm. Direct daaronder bieden wij u de mogelijkheid uw reserveringsbevestiging af te drukken (om uw bevestiging te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig). U vindt uw reserveringsbevestiging tevens als PDF bijlage in de bevestigingsmail die u van ons ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres. Indien u deze mail niet binnen enkele minuten heeft ontvangen, dan kan het zijn dat deze onterecht als 'spam' (ongewenst bericht) is gezien en dat de mail daarom in de 'spam folder' terecht is gekomen. Denkt u er alstublieft aan uw reserveringsbevestiging mee te nemen.

Moet ik mijn autosleutel inleveren?

U hoeft uw autosleutel bij ons niet in te leveren. U parkeert uw eigen auto en uw autosleutel neemt u mee.

Hoe kan ik betalen?

U kunt ervoor kiezen om online, tijdens het reserveren via onze site, te betalen met iDeal, Paypal of creditcard (MasterCard of Visa). U kunt er ook voor kiezen om ter plaatste bij onze chauffeur contant, met pin of per creditcard te betalen.

Hoe annuleer ik mijn reservering / heb ik herroepingsrecht?

U kunt tot 20 minuten van te voren kosteloos annuleren. Indien u reeds online betaalde en u wilt uw reservering annuleren, dan verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@bestparkingschiphol.nl onder vermelding van uw reserveringsnummer. Denkt u er alstublieft aan om tevens uw bankgegevens te vermelden, zodat we het door u aan ons betaalde bedrag weer aan u kunnen retourneren. Binnen 20 minuten van te voren (en bij no-show) zien wij ons genoodzaakt het totaalbedrag van de reservering bij u in rekening te brengen. Indien u nog niet online betaalde, dan ontvangt u een factuur op het door u aangegeven e-mailadres.

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over het product en/of de dienstverlening van Quick Parking, dan verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@bestparkingschiphol.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst inhoudelijk beantwoord. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Contact

Best Parking Schiphol
Johan Huizingalaan 761
1066 VH Amsterdam-Sloten
T 020 333 15 30
www.bestparkingschiphol.nl
KvK 34346413
BTW NL823400335B01











0 reacties :

Een reactie posten